Analiza lojalności klienta

analiza lojalnosci klienta

1. Wyzwanie

Celem projektu była poprawa sprzedaży poprzez systematyczne zarządzanie lojalnością klientów.

wyzwanie cel

2. Rozwiązanie

W trakcie projektu zdefiniowano cechy wpływające na lojalność klientów oraz stworzono system analizujący dane klientów, które wpływały na lojalność. Dane pochodziły z różnych kanałów sprzedażowych (digital, salony własne, franczyza). Do analizy danych wykorzystano zaawansowane algorytmy ucznia maszynowego.

Na podstawie uzyskanej wiedzy z projektu opracowano wnioski i wdrożono rekomendacje biznesowe pozwalające na poprawę sprzedaży.

Wolumen danych: 40 TB

Wykorzystane technologie


3. Wynik

Wdrożono rekomendacje biznesowe pozwalające na poprawę sprzedaży

Masz aktualnie podobne wyzwanie ?

Umów się z nami na bezpłatną konsultację. Odpowiemy na nurtujące Cię pytania i przedstawimy możliwe rozwiązania. Współpracując z nam będziesz mógł je sprawnie zrealizować.
Skontaktuj się z nami
Jesteś ciekaw jak wygląda współpraca z Sorigo? Tu znajdziesz szczegóły