Operational Data Store

dla danych o kliencie

operational data store dla danych o kliencie

1. Wyzwanie

Celem klienta była realizacja strategi sprzedaży omnichannel we wszystkich kanałach sprzedażowych. Niezbędne było zapewnienie jednego centralnego źródła informacji o kliencie dla systemów sprzedażowych. Każda zmiana informacji z dowolnego kanału musiała być w czasie rzeczywistym replikowana w repozytorium master-data.

wyzwanie cel

2. Rozwiązanie

Zrealizowano rozwiązanie umożliwiające scentralizowane replikowanie, integrowanie oraz przetwarzanie danych o kliencie pochodzących z wielu systemów źródłowych. Umożliwiło ono realizacji strategii omni-channel poprzez możliwość udostępnienia aktualnej informacji dotyczących klienta w dowolnym kanale sprzedażowym.

Wykorzystane technologie


3. Wynik

Umożliwienie realizacji strategii omni-channel

Masz aktualnie podobne wyzwanie ?

Umów się z nami na bezpłatną konsultację. Odpowiemy na nurtujące Cię pytania i przedstawimy możliwe rozwiązania. Współpracując z nam będziesz mógł je sprawnie zrealizować.
Skontaktuj się z nami
Jesteś ciekaw jak wygląda współpraca z Sorigo? Tu znajdziesz szczegóły