Zwiększenie efektywności

kampanii sprzedażowych

zwiększenie efektywnosci kampanii sprzedażowych

1. Wyzwanie

Celem projektu była mierzalna poprawa efektywności działań marketingu bezpośredniego.

wyzwanie cel

2. Rozwiązanie

Zbudowana została baza danych o klientach przedsiębiorstwa, pozwalająca na integrację i analizę danych o klientach oraz transakcjach uwzględniająca elementy wpływające na decyzje zakupowe klienta.
Opracowano modele ekonometryczne, pozwalające na segmentację klientów oraz oszacowanie prawdopodobieństw zakupów wybranych produktów.

Wolumen danych: 10 TB

Wykorzystane technologie


3. Wynik

Istotny wzrost wyników sprzedaży

Masz aktualnie podobne wyzwanie ?

Umów się z nami na bezpłatną konsultację. Odpowiemy na nurtujące Cię pytania i przedstawimy możliwe rozwiązania. Współpracując z nam będziesz mógł je sprawnie zrealizować.
Skontaktuj się z nami
Jesteś ciekaw jak wygląda współpraca z Sorigo? Tu znajdziesz szczegóły